JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - varför skaffade jag inte saluki tidigare?

varför skaffade jag inte saluki tidigare?

 
Vi har varit ute på eftermiddagen o krattat, eldat löv , samlat ihop vinterskräp. Låtta o Fjant har lekt o hoppat i lövhögar. Kan säga att den lilla Låttan ligger i soffan som en stekt kotlett nu. Det är jobbigt att vara valp med långa ben. o ja vet att jag tjatar... men jag är så sjukt imponerad av den där hunden! Varför har jag inte skaffat saluki tidigare?! 10 veckor är hon, stannar på gården, inte haft en olycka inne på flera dagar, lyssnar oftast på 'kom', har lärt sig stanna, sitt, tass och nu på eftermiddagen 'ligg'. Hon är gosig och mjuk, lugn och fin , underbar med ungarna och visar mig redan massor och massor av kärlek 😍
 
 
Jimmy gick till grannen o lekte när vi krattade. Men ville inte följa när vi skulle in o äta... så han mutades med skjuts!
 
 

Kommentera här: