JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Jag är viktig på jobbet

Jag är viktig på jobbet

Just landat i hönshuset efter två dagar i Umeå med kollegor och chefer. Var länge sen jag hade så vansinnigt roligt med så många goda vänner! Tänker samtidigt att det är en himla tur att det förmodligen dröjer år tills jag har så kul igen... baksmällan meddelar sin närvaro idag...

Och vad jag trivs med mitt jobb, och alla människor jag jobbar med. För första gången på länge är jag viktig på jobbet. Inte bara jag utan också mina åsikter, mitt mående och min framtid är viktig på mitt jobb. Dem känslan! Att bli uppskattad och peppad precis som man är.

Kom dessutom hem och ser att min Isbartupp (som vi dock åt upp) levererat i redena. En av hans kycklingar är nu stor o har börjat lägga vackra gröna ägg ❤️

Kommentera här: