JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Camilla minus 14 kilo!

Camilla minus 14 kilo!

Nu har dryga 3 månader gått sedan vi började. Camilla har gått ner 14 kilo hittills, minskat sitt bmi från 36 till 30 och tappat vansinniga 27 centimeter i midjan!!
 
Det talar om att hon är riktigt grym på att träna! Både kondition och styrka. De senaste veckorna har min uppgift varit att övertyga henne om att hon måste ha vilodagar och äta mera mat! :-D
 
Camilla är en bit på vägen, hennes mål är att komma under 70 kilo, vilket jag inte tvekar en sekund på! Hon är ytterligare ett bevis på att det går! Bara man gör det så :-) hon har kommit in så bra i träning och kost att hon många gånger inspirerar MIG att växla upp och komma igen. 
 
O trots att jag inte skulle ha några vänner så fick ja en på köpet! 
 
 
Ingen bantning, ingen specifik diet, ingen svält.
 
 
Inget pulver, inga piller bara mycket piggare o friskare o smalare :-)
1 Desire:

skriven

Hur har ni gjort för att gå ner i vikt? Har ni gått nå program? Jag skulle vilja ha hjälp men jag vet inte hur jag ska börja...

/Desire

Svar: Kolla inlägget http://sassitch.blogg.se/2014/may/hjalp-att-ga-ner-i-vikt-2.html
Det är jag som coachat kan man säga :-)
Ronja

Kommentera här: