JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - paket

paket

Jimmy och jag klädde oss med reflexväst, tog varandra i handen och promenerade till brevlådan ikväll. Vi hade hört ryktas om paket! Jimmy väldigt nyfiken. Jodå det fanns paket i brevlådan. Snabbt hem o öppna! Jimmy fick en bilfilm och en tröja med hans favoritbilar på. Jocke fick 2 par sockar, två fina pyjamas, en tröja och en mössa. Likadan mössa som Jimmy har fast mindre. Superfina paket!! Båda prinsarna tackar mormor. Jag då? Jo jag fick en klädvårdsrulle... Haha den blev jag skitglad för. Vi badar i jävla katthår här hemma... När vi skulle gå in stannade Jimmy på gården och vägrade gå. 'men vad är det?' fråga jag. Han pekade på vattenpölen framför sig o sa 'dusch' :-D haha han ville inte kliva i vattnet. Det här varit ordentligt varmt i två dagar du! Ikväll är det två plus ute. Bort med snöhelvetet!!!
1 mormor:

skriven

Lillfiningen ser ut att redan blivit större!!
Jocke är jättesöt,inget fel på pappan heller

Kommentera här: