JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Helt otroligt

Helt otroligt

Kanska ett udda inlägg. Och kanske inte meningen att ni ska förstå heller... Att man kan förlora vad man inte hade? Eller jag menar vad man trodde man hade. Eller åtminstone trodde man kunde få?

Andreas är någonstans i sverige och hämtar en motorcykel, bebin har somnat. I min ensamhet firar jag att jag fått klarhet i hur mitt liv ska se ut framöver. Men sörjer också en vän jag verkligen ville ha och trodde jag hade :/ Hur kan man vara så dum?

Mitt i allt depp ska jag lägga in några bilder på min underbara underbara son. Han och hans pappa kom med en fin blomma, ett underbart kort och en liten kruka att plantera i. Min första morsdag som mamma!

Till Jimmys mormor: Vi har en liten present som väntar här på dig, nu får du faktiskt ta och komma upp innan Jimmy börjar skolan!




Här mormor kan du se annonsen mamma skickade till dig! Vi har ett gästrum ledigt under den tiden.
Annars ha vi ett stooort hus också :)
kolla vad Marielle bjöd mig på i lördags <3
lämnade min son i 3 min.... de tog bara några sekunder så hade han hittat vitlöksdressingen jag ställt åt katterna. bara att sanera golvet å bebin igen :D
men ja sanerar gärna :D bara han är glad


1 Mamma:

skriven

Underbara lilla barnbarn du får mig alltid på gott humör!!Så många härliga stunder jag får vara med om genom alla fina bilder!!



Kramar

2 Mamma:

skriven

Söta lilla kladdis!



Kramar

Kommentera här: