JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Glömde...

Glömde...

När jag och Marielle var i umeå hade Jimmy barnvakt. BARNVAKT! Jag som inte riktigt vågat lämna bort honom förr. Men det hade gått så bra, han var glad o trött när jag kom hem och hade ätit massor hela dagen. Hade dock lite svårt i bilen, vände mig hela tiden om o undrade varför Jimmy var så tyst.... Kunde inte begripa att han inte alltid var med...

Update om hunden också. Har ringt ALLA veterinärer i Västerbottens län. Den enda som svarade var kära Anne som inte jobbade, utan låg och sov. Sedan kräktes hunden och verkar må lite bättre nu. Ska avvakta till morgonen då det finns veterinärer i Vilhelmina. Närmsta veterinär annars är i Vännäs..... Finns i Arvidsjaur också, men de har ingen röntgen så det är ingen mening att åka dit...
1 Mamma:

skriven

Oj!BARNVAKT...Ja det hade ju gått bra.Kanske var det

välbehövligt för dig att få gå lite för dig själv nån gång...Jag tror det!!Det behöver alla..



Kramar

2 Mamma:

skriven

Hoppas det går bra idag med lill-hunden!!

Den verkar ha ätit något konstigt eftersom den kräktes,eller har hon stopp i tarmen??

Håller tummarna..



Kramar

Kommentera här: