JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Massa bilder...

Massa bilder...

Idag åkte vi till Maria och Tess (och Fido). Men vi började dagen med att tvinga Ullis att hjälpa oss att handla. Gud så skönt det är med en extra famn när man handlar... Annars sska man dra ungen, bära 3 kassar och mosa sig framgenom snön. Oftast med en bebis som hellre vill kolla på saker än ligga i vagnen... Men idag fick han då åka runt med Ullis och kolla på allt. :)

Hos Maria kokade vi kaffe och drog i Fido. Lilla lilla hunden växer så fort, jag vill ha hem hon NU! Ikväll har vi inte gjort mycket. Jag har gått igenom Plutts alla kläder, sorterat ut lite som jag ska ge bort och lite som ska sparas. Med andra ord sorterat ut allt som är försmått. Det var en del. Kommer att behöva en hög nya kläder. Beställde lite från HM. Betalat räkningar har vi också gjort. Som vanligt en mindre tragedi. Men inga problem iaf. Har även tvättat kläder, vikt tvätt och Andreas har målat lite i köket.

Ska diska och sen sova tro jag. Jimmy sover redan, det är så skönt att han somnar på kvällarna så man får effektiv tid att göra saker. Nu kommer lite bilder på ditt och datt!

Älsklingen gillar blåbär till gröten...
Jättegott :D
Glada bebin äter upp Ullis choklad
Bebin kollar in hundvalpen :D
Det är en jäkla skarv i mattan hos Maria...
Jag älskar lilla lilla bebin!
Ursöta Tess med Fido
Tess klappar lilla bebin <3
Färgen i köket, jävla pisskamera... De stämmer inte med verkligheten...
Färgen i hallen.. Nej det stämmer inte heller, det är mkt mer slemgrönt :D
Massa bilder, hoppas någon orkade kolla ogenom, kommentera gärna. Nu ska jag lägga mig i sängen och krama Bebin och Andreas :)
1 Mamma:

skriven

Jag orkade kolla igenom såklart!Ja,Bebin är underbar

Får komma o kolla färgerna på plats så småningom...

Jimmy får en på bra humör!!!



Kramar

Kommentera här: