JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Ridning

Ridning



Nu har jag gjort dagens nytta! Bytte blinkers på saaben som ska besiktas imorgon, tänkte även plocka bort extraljusen, men de satt me nå bult ja inte kunde få loss, Andreas hade nämnligen med sig alla nycklar på jobbet av någon anledning.

Jag passade även på att spräcka lyktan bak när jag dog fast dem igen. En bil kan ju ändå inte vara allt för hel....

Sen kom Marielle och Carro med bullar :) Vi gjorde iordning hästarna och red en stund. Det vart en ganska bra stund. Carro hoppade även med Hjalmar. Han var så lycklig, men hans kondition svek honom. Han måste tränas mera, han älskar ju att hoppa men han orkar inte många språng nu. Millan hade massor av överskottsenergi och bockade ordentligt med mig ett par gånger. Hoppas på att snart få nyttja ridhuset till mer seriös träning. Hon är så lättlärd och snäll att hon kan bli hur fin som helst. Nu står båda hästarna och sover, det var riktigt bra för dem att få röra på sig ordentligt :)

Kan vara bra om Hjalmar är lite slut på också när hovslagaren kommer ikväll... Nu lite pyttipanna och en stund i soffan eftersom mitt bäcken tycker att jag misshandlat det nog....
1 johan:

skriven

haha jag vet varför han måste ha alla nycklar med sig :D han kör ju inte svenskt moahaha!

2 ronja:

skriven

kan verkligen stämma, den där jävla bilen rasar ju ihop både här å där... de ä vattenpump å servo å bakaxel å avgassystem å kupefläkt å framskärmar å hastighetsgivare å 8 miljoner andra saker....

Kommentera här: