JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Hur firar ni påsk?

Hur firar ni påsk?



Mamma, pappa, Aase, Malin, Nina, Helene, Kajsa, Sofie, Hanna, Mange, Anna och alla andra ja inte ser så ofta, vad ska ni göra på påsken? Själv jobbar ja 12 timmar på torsdag och sen blir det nog hemma-helg med massa godis. Kommentera gärna, vill gärna veta vad alla gör :)
1 Fnyske:

skriven

hmmm, ja kommer nog va hemma o ta det lugnt, på lördag ska ja o min vän fatimah hitta på något, skulle kanske hängt med tommy på mässa på söndag men fick ej då han e orolig för att ja skulle börja gapskratta:)

2 ronja:

skriven

va e d för mässa som e så rolig? :)

3 Fnyske:

skriven

Bara en kyrkomässa, problemet e att det kanske e för allvarligt att ja börjar garva:)

4 Helene:

skriven

Ska på bio med Emma på fredag. Sedan blir det nog att ta det lugnt då Jasco jobbar hela påsken. Massa mys och bus :)

5 Sofie =):

skriven

Åre baby!! Du vet jag vill ju bryta bena eller hur va det??

6 Mamma:

skriven

Bingo o jag skall stå i fönstret o titta på vår-

regnet!!Sen ska jag äta påskmiddag hos Monica.

Läsa en bra kriminalroman och samla tomburkar!!

7 Mamalou:

skriven

Schemat rullar på som vanligt och det är alltså min jobbhelg. Tröstar mig med att det är lite bättre betalt och så finns det alltid lite god mat som spiller över på oss som jobbar.

I övrigt tänker jag se till att Anna och Marcus får påskamat de också. Lamm, mycket grönt och frukt. Mummselimums!

Ön sjunker under alla sommargästernas samlade tyngd. Helt hysteriskt!

Trevlig påsk på dig. Du skriver roligt och bra.

Kommentera här: