JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Kattungarna vill flytta!

Kattungarna vill flytta!

Här hemma galopperar de bara runt som galna kameler.
Vi är  less och katterna är 11 veckor nu, så nästa vecka är ni välkommen att befria oss från dessa monster. Ska se om jag kan ladda upp några bilder på dem ikväll. De är jättefina.

Farsan är påväg upp, vi ska planera stallbygget. Spännande, om man nu får någon fart på honom.
För syster ser det dystert ut. Hon har legat orörlig sedan i torsdags... Får knappt upp henne så hon kan dricka, o det är ganska uteslutet att få henne ur huset och göra något.

Andreas jobbar o jag håller på att klättra sönder väggarna. Kattungarna hjälper till. Var på sjukan med syster, de försökte banka lite vett i hon, hoppas de gick in något. Regnet över Skog vill inte ge med sig, jag som vill ut o röja lite där vi ska bygga stall. Tappar totalt lusten i regnet.

Undrar vad jag ska göra till middag, har tinat en tårta som jag tänkte  vi skulle äta ikväll, men om jag tror rätt så är det bara ja o Andreas som kommer äta, de andra orkar nog inte resa på sig.

Nu ska ja sluta tjura å lista ut hur ja ska laga säkringen som farit i källaren.....
1 Alicia:

skriven

Åh, har alltid velat haft en liten kattunge, jag har en hos pappa, fast han bor i hälsingland så dit åker jag mest på lov och kanske på helger!

Kommentera här: