JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Annandagen

Annandagen

Inatt slog bebin rekord igen och sov 10 timmar! Jag vaknade kl 9 med tuttarna som två meloner. Hör o häpna; han sov dessutom i SIN EGEN SÄNG! Lilla bebin har varit så glad idag. Jag har varit med hästarna, gjort fint i deras hus och gett dem vatten. Det är rena sommarvärmen idag, bara -8 :D Min kära far visade sig ha en släde till Millan så nu var  den jakten över. Synd bara att han inte kunde klämma ur sig det tidigare. Nu ska jag bara övertyga Marielle eller Emelie att följa med på ännu en vansinnesresa med bebin och hämta släden :D

Jag spenderade dagen med att tvätta och städa. Det såg ut som själva faan efter julhelgen. Vi har inte direkt prioriterat städning. Men nu är det fint igen :) Marie och Andreas kom och hälsade på från kramfors. De hade med sig mat och lagade hamburgare. Nu har vi ätit det och glass och glögg och sett på Arn. Jättetrevlig kväll. Bebin ska väl sprattla i sitt gym en stund så ska vi sova sen :) Vi har bäddat med inte bara rena utan även NYA sängkläder. Så underbart. Om det fattas ett "e" här och var i texten så är jag inte full, jag spelade trummor på Wii ikväll och misstog datorn för fotpedalen... Det sa PANG, och sen vågade jag inte spela mer med risk för att saker skulle gå sönder rejält.....

Juste! Vi kollade flygbiljetter... Om man flyger från Vilhelmina till sthlm skulle det kosta minst 5000 för mig och Andreas..... bara resan lixom... MEN från Lycksele gick tor resa bara på 2700 :D Känns mycket bättre :)


Lilla bebin sover gott på julafton

Kommentera här: