JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Hemskt erkännande

Hemskt erkännande

Skarven mellan 4:an o 5:an är totalt av känns de som...



Nu är jag så illa tvungen att erkänna en sak som jag anat ett tag, men VÄGRAT erkänna. Nu är det dock så svartvitt att det inte går att blunda. Foglossningen blir värre när jag rider :'( Millan fick ju vila någon dag efter vaccineringen, då hade jag inte ont. Sen vilade hon i söndags då jag jobbade heldag, då hade jag inte ont. Men igår red jag, och hade så ont att jag grät på kvällen... Jag vill inte sluta rida! Det går bara inte! Ska hålla mig till skritt ett par dagar och se om det gör någon skillnad...

Hade tänkt sova ut idag, men Kisse-mo verkar ha fått förverkar alternativt psykisk sjukdom... Hon vrålar och trampar och det är totalt omöjligt att sova.. Bra att komma upp iof, idag är nämnligen en fullproppad dag:
* Momsredovisning ska göras
* Klippa mig (Hos FRISÖR, det var över 2 år sedan sist!)
* Bygga kaninbur
* Rida Millan
* Emilia har ridlektion
* Handla massa som måste handlas
* Laga nå storkok me korvstroganoff
* Tvätta o hänga tvätt
* Lägga ut annonser på blocket

Jag har världens ångest för att jag köpte ny sadel till Millan när sadelprovaren var hos oss. Den passade henne inte, så det behövdes visserligen, men det känndes som mycket pengar.
Någon som vill köpa en allroundsadel eller en westernsadel med pad? Billiga! Bilder kan mailas!

1 Fnyske:

skriven

E det pga Pelvis som du har foglossning?

(btw så låter foglossning som om det vore någe fönsterfel el någe från ett bygge som gått snett)

2 Jessica Persika:

skriven

ÖJJJ!! va äre för sadlar!! jag är totalt jävla sadel-lös!! Big problemoo hästen kommer den 10:e. Maila bilder :D

3 Ida:

skriven

Vad tråkigt att du har så ont så du inte kan rida :/

Du får vila lite nu när du är gravid då och testa sedan igen. Kram :)

Kommentera här: