JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - tänk om de visste

tänk om de visste

Idag har varit en bra dag! Älskade pappan och maken fyllde år :-) vi har ätit gott myst o firat. Cilla och Mormor kom o firade honom nu ikväll. Även Hasse var förbi och hjälpte oss äta upp lite kakor. Det var svårt men jag åt ingen kaka. Smakade dock några smulor av Jimmys. Tog en promenad runt byn sen! :-D det var en tom by. Vi såg till 3 bilar bara. Alla hus var mörka o tomma. Alla måste ha. åkt till fjällen. Har precis läst om flygplanet för Jimmy o nu ska han sova. Måste lägga upp en bild jag tog tidigare idag, Jimmy vill så gärna hålla i lillebror! Det går bättre nu när han blivit lite stadigare!
mina älskade älskade killar!!! Tänk om de visste hur fina de är!
1 mormor:

skriven

Vilka GULDKLIMPAR!!!

2 mormor:

skriven

Sööta Lill-Jocke vad du har växt!! Otroligt,det måste nästan knaka och synas när du växer!!
Jimmy o Jocke såå fiina ihop!!!

3 mormor:

skriven

Jag blir varm i hjärtat när jag ser er söötisar!!

Kommentera här: