JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - så jävla grym!

så jävla grym!

Fick träna med min Harri idag. Sen en lek/fikastund i lövliden. Jimmy hade så trevligt med grävmaskinen o ville inte hem! Mellan det hann jag en sväng på sjukan... Tog äntligen tag i att jag inte kunnat sitta på arslet sedan jag gick ner i vikt... Trodde lixom att alla fick ont som fan när de satt på en stol? Men icket. Fick remiss på en gång. Svanskotan är inte alls som den ska... Den står rätt ut :-D blir spännande att se vad som går att göra åt det... Nu försöka lägga barn!
världens vackraste hallon!
världens vackraste grävmaskinsförare förstod direkt hur man flyttade sand!
ja det är skrynkel o ja det hänger o ja, jag är så jävla grym!
1 mormor:

skriven

träningen är bra det är jag övertygad om !!! Men
du behöver väl inte försvinna heelt !!!

Kommentera här: