JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - påminnelse!

påminnelse!

För det första. Nu måste jag påminna!!! De som INTE svarat på bröllops inbjudan, imorgon är sista dagen att svara, för att vi ska kunna planera mat och annat. Jag vet att alla vi bjudit helt enkelt inte kan komma, men det är viktigt att ni är bjudna ändå! Cera, jag skickade ditt brev till nockeby, vet inte om du läst, men du är bjuden! Hoppas du kan komma :-) idag ha jag varit på nya jobbet, älskar det!! Fick mig ett ordentligt och välbehövligt träningspass :-D sen var jag till Farmor en sväng. Och så hjalle förstås. Fina ponny!! Nu jobbar jag konstant, antingen med tidningen eller ha vanliga jobbet ända till helgen. Då ska jag köra 4hjuling och kanske köpa nån ful bil. Jimmy håller på och öser alla sina sängkläder ur sängen nu så jag ska tala allvar med han o sen ta en dusch.
1 Marlie -93a mamman:

skriven

Ajdå, jag SA bara att vi kommer (såvida vi typ inte gått och blivit överkörda eller något annat liknande förhinder), hann du uppfatta det eller kan vi inte komma nu? :(

Kommentera här: