JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Äntligen hemma!

Äntligen hemma!

Vi har haft underbara dagar, från morgon till kväll, fyllda med vänner, god mat och motorcyklar. Vi hade sån tyr att vi lyckades åka ner precis rätt helg för att kunna gå på MCmässan :D Nu har vi rest hela dagen och är helt slut. Ska bar laga middag och sen mysa ner oss i soffan och se på TV. Bebin vart lite stressad av att resa tror jag för han har inte bajsat sen onsdag... Inte på 5 dagar :( MEN 20 min efter att vi kommit innanför dörren kom det. Det var bajs överallt. Har aldrig sett så mycket bajs. Men det måste ha varit fördjävla skönt! Nu kommer lite bilder, vill man se större kan man klicka på dem! Ha det!
Bebin provar mini-cross på MCmässan.
Bebin provar 450 cross
Bebin och pappan åker privatbuss :D
4hjulingen som mamman ville ha.....
Mormor matar bebin, jo, det finnt fortfarande kvar lite morot i ÖRONEN...
En fisk på Bromma Zoo. Han kostade 2700:-
En giftig fisk som jag såklart ville ha :P
Emma älskade lilla bebin, och han älskade henne :D
Andreas, Alva och Helene <3
Nina älskade också bebin. Här är hon ledsen för att hon inte får ta hem han :P
1 lilla Fnyske:

skriven

snodde sista bilden:D

2 Olle Norrby:

skriven

Kul att ni var nere ett tag. För en gångs skull var jag inte på MC-mässan - är mest intresserad av BMW eftersom jag var "klädd i BMW" från 1957 (17 år) till 1963 då jag gifte mig. Hade en vässad 500cc som hördes över hela Blidö. Mamma Gertrud kände igen ljudet när jag drog uppför backen från färjan. Om du hade hört av dig - men jag förstod att programmet var fullt - så kunde vi åkt ut till Mårten men det var nog bra att han åkte in. Han var såååå nöjd med träffen och tyckte du såg så bra och frisk ut. Han har lite svårt för superlativer ibland...Kram så länge och tack för roliga bilder på bebin - eller vad han nu ska heta... Är det Jimmy?

3 Mamma:

skriven

Lilla fina parvel,du gör alla glada!!!(utom dem som blir ledsna för att de inte får ta hem dig)

Kommentera här: