JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Babian-katt

Babian-katt

Inatt var det värkar som vanligt.. Det enda som är annorlunda är att de fortsatt under dagen. Blandat med sammandragningar förståss. Börjar inse att Åke aldrig ska komma, han gör bara mer plats där inne nu när han ska stanna i flera år.

Låg i sängen till 12 tro jag och försökte få lite vila. Sen var jag med hästarn, tog hand om dem och matade dem. For till Maria och drack kaffe och klagade, sen åkte jag hem igen och lagade korvstroganoff. Så var den dagen borta. Men det känns mest som att jag vandrar runt i en dimma nu och väntar.

Vi betalade räkningar idag. Vart till att låna 3000 av migsjälv och sen ha 321:- att leva på. Tanken i bilen är dessutom tom så det blir en härligt frisk promenad 12 mil till BB. Men det kan ju skynda på förlossningen så man ska inte klaga... Gud så kul det är att ha med F-kassan att göra. Nu verkar det dock som att det är på gång med pengar. De sa att handläggningstiden inte "bör" vara längre än 30 dagar... Jag skrattar ihjäl mig :D Inte.

Kan ju också tillägga att det är 3 dagar till BF nu, dvs 2 veckor o 3 dagar tills Åke kommer..

Ylle, som ser mer ut som babian än katt..

1 Camilla:

skriven

"en härligt frisk promenad 12 mil till BB" hahaha bra du ser det positiva i det hela! å 3 dagar kvar till bf det är inte dåligt! så här nära har det aldrig varit som älsk brukar säga till mig när jag klagar på å va less. (skitkul å höra va!?) haha sorry. Keep the spirit!

Kommentera här: