JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Bild från ultraljudet igen

Bild från ultraljudet igen



Här kommer bilden som var så fin på lilla knytet. Han är 20 veckor gammal därr, dvs jag är v 22. Tredje ul hittills :P
Sofie åkte kl 6 imorse, så ja va uppe å sa hejdå på flygplatsen. Hemskt. Men det var mysigt att ha henne här, och hon hjälpte mig att bygga den underbara sommarhagen. Nu vaknade jag igen kl 12, har kokat kaffe till migsjälv och plockat ur diskmaskinen. Ingen vidare fart på mig idag alltså. Dessutom verkar det vilja regna ute, undrar om jag ska bygga vidare på hagen idag eller om jag ska börja flyttstäda övervåningen?

Som det ser ut nu så flyttar vi på måndag, även hästarna. Så om någon känner sig stark och göralös så är ni mer än välkommna att hjälpa oss på måndag. Annars blir stackars Andreas ganska ensam med allt för jag är inte nå vidare flyttkarl just nu.

 

Här är våra kissekassar från vänster; Borsth, Herr-Melin, Papa Gulfransson (den gula) och LeKatt

 

1 Ida:

skriven

Men ååh så fina kissar, vad fin den sista var! :)

Kommentera här: