JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Vänner som pratar hit o dit

Vänner som pratar hit o dit

Ja vet.... Sommaren har varit tuff oc jag har totalt lyst med min frånvaro. Jag har grillat en ynka gång. Badat noll gånger. Ingen annan sommaraktivitet heller. Att mina vänner är kvar är ett under. Jag har knappt skickat ett sms ens. Förlåt.

Jag har jobbat så mycket att allt som återstod att göra när jag inte jobbade var att sova. Det blev bara värre och värre. Förlamande och överväldigande trötthet. J har försökt uppmärksamma mig på att jag har 9 av 10 tecken på utbrändhet. Enligt honom var det bara fråga om när.

Tillslut kände jag själv att jag bara ville gråta när jag vaknade, jag såg inget slut, ingen återhämtning. Pratade med min chef, lite rädd, är van att inte alls tas på allvar eller bara bli kallad lat, hur jag än kämpar. Men icket! Hon förstod precis, beskyllde mig inte för något, dumförklarade mig inte, ifrågasatte inte. Hon ordnade en rejäl ledighet o återhämtning till mig! Få chefer är perfekta, men man är nog så nära man kan komma när man tar hand om personalen!

På måndag börjar dessutom min tjänst! Kommer bli tufft med många nya ansvar och arbetsuppgifter, men jag längtar ändå! Och hur allt än är med vänner som pratar om en hit o dit kan jag inte annat än le... De allra bästa försvinner aldrig! Blev varm när jag såg vad som låg i brevlådan när jag kom hem ikväll 💗❤️💋

1 Lotta :

skriven

Saknar din blogg... Kram

Kommentera här: