JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Fördelen med att vara liten...

Fördelen med att vara liten...

 
Vi gick förbi loppisen idag igen, när vi ändå var ute och tittade på skyltsöndagen! Hittade den här jackan hängandes på barnavdelningen! Fördelen med att vara rätt liten är att man kan köpa kläder i storlek 152, vilket är rejält mycket billigare än vuxenstorlekar...
 
Jag är helnöjd! Vi gjorde ett och annat ytterligare fynd som julklapp och Jocke blev arg på en marshall . Han klev helt enkelt fram och sparkade på den. Jag älskar mina killar!
 
 
 
1 J:

skriven

Så urbota dumt att låta ett barn sparka på en marsall! Stänker det på kläder (barnets egna eller någon annan) tar kläderna eld och personen brinner som en fackla. Jag har sett en kjol brinna på det viset, och jag hoppas att de föräldrarna tar bättre reda på barnet nästa fest. Det här var visserligen en nyår.

Svar: Hihi ja de kanske var dåligt skrivet. Han petade ner på den med foten, eftersom jag satt på huk precis bredvid o höll hans hand... för att han inte skulle gå för nära... han är ett år o nyfiken o orädd. Men inte burdus på nå vis. Hans mamma lämnar honom inte ensam runt eld heller...
Sassitch

Kommentera här: