JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Camillas viktnedgång

Camillas viktnedgång

Här kommer en bättre bild på Camilla! Konceptet fungerar verkligen! Ja blir både stolt o glad!
 
 
Drygt 3 månader mellan bilderna.
1 fundersam läsare :

skriven

Ger du ut kost å motions program och är du med som mentor genom ''resan''? Och går du på vad du tror e bäst för personen? Är väldigt intresserad av lite hjälp men vågar som inte riktigt ta en chans, är rädd för att jag inte skall lyckas än fast jag vet att jag kan, och du verkar vara jäkligt bra å ha å göra Me! Och att hon ha gjort de där på 3månader, fantastiskt!

Svar: Försökte skriva ett inlägg om dehttp://sassitch.blogg.se/2014/may/hjalp-att-ga-ner-i-vikt-2.html

Ja gör helt personliga kost o motionsplaner o träffas dem 1 gadg i veckan i 3 månader. Lägger själ o hjärta i det o de brukar sluta i en riktig vänskap så jag har i princip daglig kontakt med dem än :-)
Ronja

2 Cecilia:

skriven

Vilken skillnad. Helt fantastiskt :-) man blir lite peppad på att ta tag i saken igen. Har 12 kg kvar tills jag nåtcmin dröm vikt. :-)

Svar: Bra jobbat!!!! Jag hejar på dig!!
Ronja

3 Petra:

skriven

Gud vad Camilla ha gjort det bra!! :) men jag är också lite nyfiken precis som den ovan on hur du lägger upp de här med din hjälp? :) är de kostråd, träningstips eller hur lägger du upp allt? Pepp? :)

Svar: Finns ett svar i bloggen nu! http://sassitch.blogg.se/2014/may/hjalp-att-ga-ner-i-vikt-2.htmlDe jag har hjälpt har jag träffat en gång i veckan i 3 månader. De har fått personlig kost o motionsplan o pepp på vägen!
Ronja

Kommentera här: