JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - annat var det när jag var ung

annat var det när jag var ung

Jag hade stora planer för kvällen... Den sedvanliga tvätten o disken, städa lite extra, göra fint för mannen kommer hem. Träna och ta en dusch. Tjo hej! Vaknade för en halvtimma sen. Somnade som en fluga när jag la ungarna. 
 
 
Kvällsfika och borsta tänderna blev kvällens aktivitet...
 
 
Och förstås akutfika. Sitter och svär över telefon som stänger av sig 18 gånger om dagen och gör lite som den vill. Bilderna blir bara bra när den känner för det?! Någon mer än jag som tror att telefoner är tidsinställda bomber? De är programmerade att fungera max 2 år, sedan ska man vara tvungen att köpa en ny jävla telefon för 14tusen... Annat var det när jag var ung! :-D då höll telefonerna iallafall! Godnatt!

Kommentera här: