JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - en person jag tycker är snygg!

en person jag tycker är snygg!

 
Jag vet inte om ni känner den här personen... Jag har känt henne länge. Det är en speciell person! En stark personlighet med många fina sidor, och förstås en del dåliga. Hon har en jävla förmåga att kämpa och ta sig dit hon vill. Hon tar plats och är i behov av bekräftelse. Men har också ett hjärta av guld. För det som är verkligt viktigt här i livet ger hon aldrig aldrig upp. Oavsett motstånd.
 
Jag har som sagt känt henne länge, och är stolt över henne. Men min kännedom om henne har varit begränsad till det inre, till hennes personlighet. Hennes kropp har dolts bakom ett skal länge länge. Först nu kan jag se hennes gestalt. Hon är vacker! Hon är rent snygg! Det finns gott om saker i hennes utseende som inte klassas som snygga i dagens samhälle, sneda tänder, lite halvdålig hy, ett överbett, hängmage och korta ben... Men i hennes fall ger det bara karaktär! Jag tycker faktiskt hon är grymt snygg!!
 
 
Hittade förresten en gammal bild med linnet jag hade idag. Skalet är borta! Jag kunde faktiskt aldrig ana att jag skulle tycka så grymt mycket om mitt utseende när det kom fram!

Kommentera här: