JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - mina fingrar luktar räka!

mina fingrar luktar räka!

 
Nu på eftermiddagen/ kvällen var killarna med farmor en stund. Mamman skulle på spa! Var helt ensam på hela spaet (läs gymmet) och tränade rygg o mage tills jag nästan grät. Av glädje förstås. Sedan solariet.
 
Jag låg i solariet och funderade... Max en gång i veckan kan man väl sola? Eller är det för mycket? Det är väl inte riktigt nyttigt... och pengar kostar det också. .. men det är ju så underbart! 20 minuter, inlåst utan telefon eller ungar . Det är varmt o skönt och total avslappning! 
 
 
När jag sedan skulle hämta ungarna möttes jag av den här synen. Tänkte snabbt "undra om de är en sån R1a som Terje hade?" Och skyndade in genom porten . Jodå. Där inne satt Terje och bjöd på räkmackafärska räkor!! Jag åt självklart mer än jag borde gjort. Allt annat hade varit idiotiskt. Gud så gott!!! 
 
 
Nu lägger sig mina killar efter en lång dag. Imorgon kommer vår älskade pappa!! 💖💕💓

Kommentera här: