JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Halloween pumpa 2013

Halloween pumpa 2013

Årets Halloween pumpa är klar!! Eftersom Emilia var här o vi bara hade en pumpa, gjorde vi en dubbelsidig! Var lite orolig att en dubbelsidig pumpa mest skulle bli hål rätt igenom, men det blev kanonbra!
 
 Emilias pumpa är en söt katt med hjärteögon!
 
 Min pumpa är ett försök på en mer avancerad bild. En uggla såklart! vad trodde ni egentligen jag skulle göra?! :-D

1 Angelica :

skriven

Wow! Du är ju riktigt duktig!! Jag som varje år tycker att det är så svårt att få dom snygga pga att det är så hårt att skära i pumpa och så lägger du upp ett sånt här konstverk - nu får man ju verkligen press på sig!

Svar: Men tack!! :-D vissa saker kan jag, andra inte :-D men det är skitsvårt att skära i kladdiga pumpor! Mitt trick är en minimal men supervass kniv. Och 7 ton tålamod!
Ronja

Kommentera här: