JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - helt okej ändå

helt okej ändå

Sinnessjukt mycke folk på blodomloppet igår! Kan dock inte säga. Annat än att jag är extremt extremt nöjd med mig själv! Tog mig runt 5 km på 38 min. Och nej jag vet, det är fortfarande ingen bra tid. Men för mig är det grymt! Det var bara två månader sedan jag överhuvudtaget började träna. Idag är det vila! Varit till tandläkaren med både mig o Jimmy. Det slutade med antibiotika för mig... Jimmy fick dock väl godkänt. Var redan till läkaren. Det slutade med mera medicin för mig... Men inga värden var konstiga iaf så förmodligen är magen bara totalt obalans sedan magsjukan... Nu väntar vi på att pappan ska sluta jobba. Juste! Måste ju passa på att hylla migsjälv lite. Vägde mig på sjukan och väger nu 59 kilo. Då är ju mitt mål uppnått! Nu tänker ja inte gå ner så mycke mer. Så det är en helt okej dag ändå :-)
1 Fnyske:

skriven

Grattis, nu väger du mindre än mig :D

Svar: Men Nina! De e ju ingen tävling! O så måste du tänka på hur kort ja e... 59 kilo e ja fortfarande rätt fet med!
Ronja

Kommentera här: