JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - inte redo

inte redo

Idag har jag fått riktigt riktigt fint besök på BB! Mina älskade pojkar! Jimmy stannade innanför dörren o bara stirrade på mig o Lill-bebis. Men han tinade rätt snabbt. När de skulle åka hem pussade han Lill-bebis på huvudet. Då hade jag inte långt till tårarna! Mina fina fina barn! Ska jag vara ärlig hade jag tänkt åka hem idag så jag slutade med morfin-nånting sprutorna. De får man ju inte hemma. Men jag var inte redo. Fick så ont att jag mest suttit dubbelvikt och flämtat :-( gav upp vid 6 och bad om spruta igen. Så jag blir kvar på BB tillsvidare. Inte värt att ha så ont att man inte kan prata. Klart jag vill hem, men får se detta som lite semester!
Jimmy gillade min säng. Han till också ha en säng med knappar som man kan åka i :-D
1 Natalie ss Rantanen:

skriven

KRYA PÅ DIG :)

2 mormor:

skriven

Vad fint....Jimmy är världens finaste storebror!!!

3 Ida å Pynken ;) :

skriven

Ville bara skriva grattis än en gång! Nu har du två fina söner! :)
Ha ingen ångest eller irritation över hur förlossningen gick till. Pojken är förhoppningsvis frisk å underbart söt kan jag se :) glad för er skull å de e jag säker på att Pynken Bruno är oxå. Grattis och krya på dig :)

Kommentera här: