JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - havet!

havet!

bilen packad med allt mellan himmel o jord. Och två barn plus en hund. Nu blir det själavård!!
väl framme i Nordingrå fick vi underbart fint sovrum med jättesäng! Bäddat o klart. I fönstret hängde två gudomliga ugglor! Det bästa av allt var att den ena var till mig!!!
imorse bar det av på äventyr. Jocke var vaken större delen av natten. Därav den något sura minen...
Jocke tog igen den förlorade sömnen medan jag o Jimmy fikade på en sten i solen. Väldigt trevligt!
jag kände mig helt bra i kroppen och stack ut o provade Nordingrås motionsspår! Backarna var i princip lodräta... Krälade upp o typ ramlade ner. Men gå är inte ett alternativ!
efter middagen åkte vi till HAVET! Bara att se det kändes trevligt som fan! Jimmy tittar också på havet.
det fanns sjögräs! Så fint!!!
Jocke o jag tog oss också en titt på havet. Han tyckte att vågorna var roliga. Nu ska vi sova gott i den sköna sängen! Mera äventyr imorgon. Vi ska tydligen på Erikshjälpen :-D
1 mormor:

skriven

Verkar både VACKERT o TREVLIGT i Kramfors.!!

Kommentera här: