JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - mopedägare!!

mopedägare!!

Nu kommer lite bilder som kompensation gårdagens ickebloggande. Idag åt vi en god frukost, klädde våra små, och åkte in på Vilhelmina. Erlas motor hade 5årsjubileum och hade öppet med fika och utlottning av moped. Jimmy var lite rädd för de stora 4hjulingarna men tog glatt för sig av fikat :-) sedan bar det av till Domus för att handla det sista till middagen vi bjöd Hasse o Lina på. Fast bjuda är fel ord. I vår ekonomisk situation blir det knytmiddag. Lina (mamma Lina) hade gjort god potatisgratäng o Hasse handlade sallad... Hur som, mitt i handlingen ringde ett okänt mobilnummer. Vad som gjorde att jag svarade vet ingen. Men tur var det! Det var Erlas motor som meddelade att jag blivit mopedägare!! :-D blev riktigt riktigt glad och åkte o kollade på skapelsen :-D Jimmy var lite rädd för den, men jag hoppas han tinar och vill åka med mig sen! Efter middagen åkte jag vill Kristina för att vakta en hög ungar när hon sprang. Sen blev det lite trevligt tjatter på det. Nu sängen till ljudet av det bästa: småkillarnas andetag <3
bjöd på en halvfånig bild på min fina vinst!
Kristinas katt smaskar vattenmelon
och sover som en skruv...
Kristina tog en bild på mig. Och jag skrattar gott åt hur i helvete jag kan se ut ibland. Tur jag är så gullig!

Kommentera här: