JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - missions

missions

Idag hade jag ju en hel hög missions. Lyckades genomföra alla! Ont alla odds fick jag tag i kommunen. Hade ju inte fått lön denna månad heller. Det visade sig att jag skulle få hela 1300 kr, på fredag. Fick tag i akassan som skulle försöka handlägga mitt ärende under veckan. Suck. Fick tag på skatteverket som skulle skicka nya korrekta papper om föräldrapenning. Fick tag på arbetsförmedlingen så jag inte riskerar att bli avskriven och utan akassa. Lyckades även veckohandla. Trots lätt kaos, att pengarna inte räckte och att Jimmy tappade bort sin tötö i butiken. Efter mycket letande och gråtande hittade vi den vid kakorna. I sann pensionärsanda fikade vi i cafét efter handlingen. Syster lagade någon kycklingröra till middag och nu ligger jag på soffan och låtsas att jag är ledig!
1 mormor:

skriven

Tur att du hittade din tötö!!!Fina lilla barnbarn

Kommentera här: