JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Jag ska inte störa mer

Jag ska inte störa mer

Jag har funderat lite... Funderat på mina vänner. Jag hör ofta på er klagan, era problem och vad som händer i era liv. Jag skulle vilja beskriva mig själv som en bra lyssnare. Eller har jag fel?! Jag engagerar mig i er och tror på era känslor och känner hur ni mår. Det jag funderat mig fram till är att jag vill att ni ska acceptera mig på samma sätt, höra min klagan ibland och kanske ta er en minut att känna efter hur jag har det, vad som händer i mitt liv och mitt huvud. Nej, ni har inte gjort något fel, jag räknar bara med att ni finns där på samma sätt som jag finns. Jag har mest konstaterat att dem jag "stör" med mina tankar, känslor och klagan, ska jag inte störa mer. Så var det med det.

 

 

 

Idag fyllde Andreas år. Vi blev väckta av Fia som kom med smörgåstårta imorse. Den perfekta frukosten! Sedan bar det av till Ridklubben för lite tidningsjobb. Hem igen, baka tårta och ta emot gäster. Jag gav Andreas en hink med godsaker. Allt från våfflor till chips och choklad. Den gottegrisen blev glad <3. Efter tårtan jobbade jag vidare med lite artiklar och sedan bar det av ner på samhället igen för att bevaka Earth Hour... Vilken flopp. Men vi ser om jag inte lyckas göra något av det också :D Älskar mitt jobb. Nu är Danielsson här och ser ilm med oss. Fast jag ser som vanligt inte på filmen, jag skriver om hoppande ponnysar på ridskolan. Jag hatar film, jag kan inte se film. Det går så långsamt, jag har inte ro! ååååh Nu kommer det lite bilder! Kapuss!

 

 

Lite kul bild på Mathilda och Smeagol

 

Jimmy bär på Slicken. (nej inga katter skadades under fotograferingen)

 

Jimmy och Alexandra i en leksaksback

 

Min fiiiiiiiiiiiiiiiiina älskade son. Bild av Maria


1 karin:

skriven

Det klart du ska störa. Stör mer. Karin

2 Anonym:

skriven

Det klart du ska störa. Stör mer. Karin med algus

Kommentera här: