JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - själva bröllopet

själva bröllopet

Stanken som smyger sig på och sakta fyller huset är enorm. Någon mix av bajs/avlopp/dött djur... Vi har kollat bebins blöja, kattlådan och avloppen. Då återstår bara Fjants fisar... Sjuka hund vad har du ätit??
Angående bröllopet så här vi ikväll gjort klart placeringskorten. Och apropå det, jag har hört på omvägar att några år både sura, arga och bittra över att inte få se själva vigseln. Då vill jag bara be er vuxna människor att sluta prata om det. Jag och Andreas gifter oss med varandra och ingen annan. VI har bestämmt att vi vill ha vigseln bara han och jag, av olika skäl. På eftermiddagen firar vi med att bjuda våra närmsta på grillmiddag. Punkt slut. Antingen har man problem att förstå det och fortsätter gnälla på "byn", eller så är man glad för vår skull och kommer och har kul på festen. Tänker man gnälla på festen också kan man likagärna stanna hemma och söka på "bröllop" på Youtube. Det är vår dag, vi har beställt fint väder och planerat länge, så hjälp oss göra dagen till ett underbart minne!  
1 Ida:

skriven

Hihi nu har jag med hittat hit... igen ;) vad fin bloggen din har blitt å grattis till giftermålet. Klart ni bestämmer hur ni vill ha det, här peppas det bara :) Hoppas dagen blir underbar önskar jag och Ynke pynken Brunobus :)

Svar: Tack! :-) krama djuren!!
Ronja

2 Nina:

skriven

Dom som blir sura tycker jag fan inte ska komma, det e ju som sagt an dag o inte deras, vi kommer o vi försöker hålla hemmet i skick medans ni gängar er :)

Svar: ni är så bäst!!
Ronja

Kommentera här: