JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - sammandragning?

sammandragning?

igår blev jag ju smått ledsen när jag dukat från chips, dipp och dricka och satt och väntade i soffan i två timmar. Ingen kom, hela huset somnade på olika håll. :-D ikväll gör vi ett nytt försök :-) idag var en bra dag. Jimmy krossade ju motorcyklar så vi for för att köpa nya av Lucas. Men det visade sig svårt. Får väl fråga Lucas själv vad han vill ha när han kommer. Jimmy fick sig iaf en egen motorcykel han kan krossa. Han blev överlycklig och har lekt med den hela dagen. Maria och båg var till hästarna och sen sov jag två timmar. Efter middagen fick jag en sammandragning som lite vägrar släppa? Jag frågade ekorren/barnmorskan på övervåningen. Hon sa VILA! Ja tycker inte ja gör annat? Det blev bättre men inte helt bra. Men det ger sig väl? Fortsättning följer

Kommentera här: