JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - whiskey och lejon

whiskey och lejon

Blev nerkallad till stället ikväll. Gjorde ju inget, jag skulle ändå ge kvällsmat o stänga. Men Mathilda ringde o tyckte hjalle verkade halt. Efter lite kollande visade det sig att han måste haft en dålig dag o varit lite stel, för halt var han då inte :-) han e ju inte direkt ung längre min gammhäst. Åkte vidare på jobbet, en riktigt trevlig kväll. Lyckades fastna i en kaffekopp och fick höra en del roliga historier om whiskey och krokiga bitande lejon. :-D nu ligger Jimmy o snusar gott i sin säng, La sover gott i sin bur, Fjant sover brevi mig under täcket o Andreas har dejt med motorcykeln i garaget. Ja ha redan fått min dejt jag ;-) nu ska ja försöka slockna. Imorgon väntar stället igen kl 7... Då ska alla 525 kräk ut i sina hagar. Fortfarande inte gravid, o nu när alla vet det kan man ju undra vad som ska sägas härnäst? Förmodligen något om Jimmy, att han e bortskämd eller inte kan gå än. Eller kanske att jag har klamydia :-D haha ibland är de ändå intressant vad folk hittar på! God natt!

Kommentera här: