JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - hångla med tjejer

hångla med tjejer

Hej o hå! Ikväll sups det för fulla muggar på Vilhelmina. Klämdag imorgon, eller vad det nu kallas. Kan någon tala om för mig; varför dricker ni alla så FORT ni får chansen? Har jag blivit en gammal trött småbarnsmamma som inte vet hur man festar längre? Varför kan jag inte se någe som helst nöje i att åka 240 vråla o hångla med tjejer och kasta ölflaskor genom bilrutan? Hur som, mitt nöje idag bestod av hopplektion med Mathilda och hjalle. Som vanligt var de kanonduktiga :-) redan lite godis i solen med Andreas och Jimmy i lekparken. Jimmy skrattade högt mest hela tiden. Så mysigt att umgås med de två finaste jag vet. Valpen lät som ett satans flyglarm hela natten, så inatt är han förpassad till vardagsrummet. Han har rätt igång att trumpeta nu... Trevlig kväll på jobbet som vanligt också :-) sov sött, imorgon hoppas ja KRISTINA kommer o hälsar på!!!

Kommentera här: