JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Världens vackraste lilla geting

Världens vackraste lilla geting

I skrivande stund håller min bebi på att skrika ihjäl sig. Gud i himmelen så arg han blir när han ska lägga sig ibland...


I helgen upptäckte jag att min ena lins gått sönder, så idag blev det akutresa till Lycksele och optikern. Fick en rejäl synundersökning. Är inte förvånad, men min syn var sämre än förra gången. Fick hur som nya linser och nu ser jag som folk igen :D

Tog med mig Ullis på resan och vi passade på att shoppa både lite onödiga och nödvändiga saker. Och förståss lite smått och gott till Jimmy. Ett extra bäddset när det han fick av mormor är i tvätten, en underbar Bi-kostym från Lindex, sprayfärg, foundation, 183845038 tvålar och en hög våtsavetter fick bland annat följa med hem :)

Jag fick ju en hög rostiga gamla blomlåder av Marielle för ett tag sedan. Ikväll tog jag och målade upp dem, planterade blommor i dem och skruvade upp dem under fönstren. (Okej.. det var Alex och Andreas som skruvade upp dem.................) Blev jättetrevligt. Lackade Millans gamla skor och satte upp på husväggen också, men det har jag ingen bild på än.

Jimmy på stranden med pappan i helgen :D
Jimmy fick smaka kladdkaka. Här är reaktionen :D
Påväg till Lycksele kom jag ikapp två bekanta, vars namn inte ska nämnas, för de här är en synnerligen olaglig transport! 5 bilar på hög....
Världens absolut vackraste lilla geting <3
Marielles gamla blomlåder ha fått nytt liv!
1 Mamma:

skriven

Oj,oj jag visste inte att det fanns så vackra getingar!!Det var den finaste jag någonsin sett!!



Kramar

2 Mamma:

skriven

Lilla söööta geting,det är så mysigt att titta på dig!!

Då blir jag alltid GLAD!!



Kramar

3 Mamma:

skriven

Hej lilla geting! Mormor tittar på dig varje dag!

Ja,ibland ganska många gånger om dagen.Du är till så stor glädje,hoppas du trivs med livet..



Kramar

Kommentera här: