JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Jimmy älskar livet!

Jimmy älskar livet!

Jimmy älskar livet, som svar på en fråga i kommentarena. Han är en väldigt glad bebis. När han inte är en arg bebis.

Dagen började med ett asläskigt blodprov. Var tvungen, det ska väl egentligen göras var 3e månad, men jag gör det MAX en gång per år... Min sköldkörtel ha legat lågt ett tag så den måste man hålla koll på. Jag överlevde iaf.
Sen när Alex o jag satt å sög på morgonkaffet kollade jag blocket lite snabbt, och hittade MINA råttor! Två små söta honor till salu i Vilhelmina, dessutom. I med kaffet och snabbt som tusan ner på samhälle igen. Ingen annan jävel skulle få MINA råttor :D Har ju letat efter råttor ett tag, men det var svårt att få tag på. Har inte heller velat köpa direkt på djuraffärer, man vet aldrig vad det är för djur. Nu sitter de små liven iallafall äntligen här i sin bur. De verkar glada som tusan :)

Har idag haft panikångestatacken från helvetet, när den var över somnade jag som en sten. Nu är det okej igen och vi pysslar på i Jimmys rum. Vi har fått hem barnvakten vi beställde så nu åker ungen ut från vårt rum :D Annars har det varit en vanlig dag med disk och tvätt och hunden har badat.

Jimmy äter russin på pizzerian i Lycksele
1 Mamma:

skriven

Underproduktion i SKÖLDKÖRTELN är ett släktdrag.

Åtgärdas lättast genom medicinering med LEVAXIN.Bra

att hålla koll..



Kramar

2 Mamma:

skriven

Snart får jag träffa dig söta lilla barnbarn!



Kramar

Kommentera här: