JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Min underbara son

Min underbara son

Idag har vi visat Dalasjö. Det verkar som att om vi har lite tur kan vi få det uthyrt! Ganska länge också :) Vad har mer hänt? Jo jag har superstädat badrummet, skurat alla små hörn å duschdraperiet med mera. Målat första varvet i Jimmys tum, det blir vitt och rött, bilder kommer sen. Hasse och Andreas har fortsatt med lyftandet av taket i stallet. Eller, det som ska bli stallet... Nu såhär på kvällskvisten skedde dock något missöde så nu håller de på med spännband och bilar för att dra upp taket igen? Det är inte så illa som det låter, men det såg himla kul ut.

Imorgon ska jag jobba igen, men först måla lite. Sen fortsätter jobbet hela helgen. ja, ända till onsdag nästa vecka faktiskt. Känns som om det är lite mycket, men det blir ju pengar. Nu ska jag ta en dusch och lägga mig med min lilla underbara son!


(*svärord* *könsord* blir inga bilder för min *jättefult-ord* mobil vägrar fungera...)
1 Mamma:

skriven

Oj,oj!....mycket på gång....Det är väl som vanligt..

full fart.....



Kramar

2 Malou:

skriven

Fniss, fniss! Du skriver så roligt ibland. Tänker på det där med mobilen...

Kommentera här: