JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Bajsbebis

Bajsbebis

Idag kom Ullis, vi for och red en lång sväng i värmen. Hästarna vart varma och fick en dusch. Sen åkte vi för att bada, Andreas tog motorcykeln och vi bilen. När Andreas kom fram och tog bebin vart Ullis och jag jävligt trevliga. Vi somnade! Vaknade av att Andreas gav mig en puss o sa att han skulle fara på jobbet :( Jag känner mig som världens dummaste!!! Men bruna vart vi och skönt var det!

När jag kom hem hade Jimmy bajsat där han satt i stolen. Inte så lite. Det var bajs över hela bebin, och i hela stolen.... Det var bara att ställa bebis och stol i duschen.... Har lagt klädseln i tvätten och skurat stolen. Lilla bajsbebis <3

Sen är det så att Faan och Hans Moster ska flytta. Inte för att de är dåliga katter, de är underbara! Men 7 katter att föda under vintern blir för mycket. Kan du ge dem ett hem tillsammans, där de får vara ute, älskade och mätta? Skriv!



En plats i norrland
Jimmy hjälper till att måla och passar på att färga håret...
Såhär ser det ut i Jimmys rum nu, det KOMMER bli kanon, vänta bara...
1 Anna-Lotten:

skriven

Men pappa skulle ju ha en!!? Fast han kan sakert ta bada om de inte kan slita sig fran varandra. Pappa behover ju katt, med tanke pa hur manga rattor som man hor springer omkring i vaggarna.



Sa jag paxar 2 st at pappa :)

2 Mamma:

skriven

Bajs o bajs,hoppas att inte Jimmy fått sån maginfluensa han hade en gång tidigare!!

Det är vackert i norrland!Det har jag alltid tyckt,Jimmys rum blir nog också vackert!!...



Kramar

3 Mamma:

skriven

Bajs o bajs,hoppas att inte Jimmy fått sån maginfluensa han hade en gång tidigare!!

Det är vackert i norrland!Det har jag alltid tyckt,Jimmys rum blir nog också vackert!!...



Kramar

4 Mamma:

skriven

Nu ska jag se om det går att skicka kommentar??

Vackert i norrland,det har jag alltid tyckt!!

Hoppas Jimmy inte fått maginfluensa igen!Fina Jimmy

hans rum blir nog också fint....



Kramar

5 Mamma:

skriven

Nu ska jag se om det går att skicka kommentar??

Vackert i norrland,det har jag alltid tyckt!!

Hoppas Jimmy inte fått maginfluensa igen!Fina Jimmy

hans rum blir nog också fint....



Kramar

6 Mamma:

skriven

Bra om katterna får komma till samma hem!!



Kramar

7 Mamma:

skriven

Har Vicky flyttat?



Kramar

Kommentera här: