JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför

Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför

Vi säger väl februari då, eftersom januari är slut väldigt snart.
Jag har nog ganska enkla mål, både kortsiktigt och långsiktigt, men de kanske inte är lika lätta att uppnå...

* Stressa mindre! Måste försöka acceptera att det inte kan vara städat jämt och att saker tar mycket längre tid med en bebi...
* Umgås mer med vänner. Jag är alldeles för dåligt på att TA mig tid att åka iväg. Utan att stressa dessutom :P
* Äta mer, visst det kan låta konstigt för jag är inte mager, men jag äter för sällan, för lite och för onyttigt... Det ger inte direkt mer energi....
* Anmäla Plutt i dagiskön. Eh... Jag bara drar ut på det, och glömmer det. MÅSTE göras snarast!
1 Marlie - 93a mamman:

skriven

Haha, ja men ändå. Man blir ju orolig att han växer för snabbt! Absolut, nu när jag är kryare så tycker jag att vi ska spika en dag. Dock är det lite osäkert med Millan än, hon har ju haft en ihärdig hosta länge och feber till och från så jag är orolig att hon kan ha en inflammation. Men jag ska ta na te sjukan imorgon så får vi veta hur det ligger till med henne :)

Kommentera här: