JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Vad har vi gett oss in på??

Vad har vi gett oss in på??

Idag kom elektriker och jobbade första dagen. Hej och hå vilken röra det blev, men det blir hur bra som helst tror jag. Fan, det känns underbart att få taklampor och uttag! Haha hur illa har man inte haft det om man blir glad övver sånt? Vi har börjat riva köket också, och i hallen. Ni som vet hur det ser ut hemma hos oss i vanliga fall; nu är det ÄNNU värre! Men vi har satt upp nya köksskåp och tagit ner gamla såklart. Det blir så jävla bra. Kommer älska hela huset när allt är klart och precis som vi vill ha det. Vi har suttit en stund nu på kvällen och tittat på nya diskhoar, blandare, golv och luckor. Det kommer bli sjukt bra! Och helt annorlunda. Ingen kommer ha ett hus som vårt och vårt kommer vara snyggast!!!

Nog om det, Plutt har somnat. Äntligen, han har haft nå sjukt med energi idag, jag har jagat fram och tillbaka mellan köket, Plutten och elektrikern sen 9 imorse. När elektrikern for så fortsatte vi med renoveringen i köket så det vart inte så mycket vila idag. Nu ska jag bara piss o lägg mig för elektrikern kommer tidigt imorgonbitti igen och fortsättet. Man ska väl vara vaken och påklädd iallafall, så man slipper skämmas :)

Plutt är med o river kök. Här provar han Johans mössa :)
Jag går lös på panelen i hallen :)
Älskade Plutt ser påverkad ut med Bä-Boken, som han fick av Ronja o Jamila, på huvudet :)
1 Mamma:

skriven

Vad spännande att se hur det blir och vilken energi

ni har..!!

Jimmy är som sin mamma,passar väldigt bra i olika

huvudbonader!!

Kramar

Kommentera här: