JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Vilt

Vilt

En dag när jag åkte ner till jobbet, kommit ungefär halvvägs, kom en liten att framkrypande o la sig i mitt knä. Det var Faan, han hade gömt sig i bilen...
Ibland gör vi fel och stoppas hunden i stolen..... Jimmy hjälper till att bära.
Sommarens obligatoriska "ronja-kör-av-vägen" bild.....
I Skog gör det ingenting om vi har ont om pengar, det finns mycket "vilt" här
1 Mamma:

skriven

Ja!men det verkar gott o billigt,spara några möss åt

mig också,jag är rätt utan pengar..!!

Fjanthunden verkar trivas med det mesta o Jimmy kämpar på o hjälper till!!Allt verkar vara som det ska ser jag...



Kramar

2 Mamma:

skriven

Men vad mörkt det redan har börjat bli på kvällarna!

Jag tycker nog att det kunde bli en repris på sommare!!Har bara hunnit med ett enda bad men det var iallafall ett havsbad.Men lite mer sommar hoppas jag på.



Kramar

3 Mamma:

skriven

Mormor längtar efter er!!!



Kramar

4 Mathilda..:

skriven

ja, vilt.. det tror jag säkert (:

Kommentera här: