JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Kärlek

Kärlek


Jag kan inte förklara för er hur mycket kärlek jag känner för de här två. Kanske kanske att någon med barn kan ana hur lycklig jar är över min familj, men bara nästan! Jag må vara sliten, det är inte välstädat hemma och sminka sig eller piffa sig är för det mesta bara att glömma. Men jag skulle aldrig ALDRIG vilja ändra på mitt liv. Jag har det värdefullaste man någonsin kan få och inget i världen kan överskugga det.
ÄLSKAR ER!
1 Olle Norrby:

skriven

Hej Ronja! - provar igen... en del från minnet igår...

Du skrev att det är många som bara läser å inte hör av sig - kanske lite svårt för en del att svara eftersom de kanske tror att stilen och tempot skall vara likt ditt - en driven personlig svenska utan hämningar med mycke innehåll och knorrande humor från en familjs vardag bland katter hästar älsklingar kompisar maskiner snusdosor mm... provar skicka denna - fortsätter sen

2 Olle Norrby:

skriven

jag fortsätter... skottkärran custom var häftig - var får du allt från - kör du hö eller kör du alltid på saker och behöver en kofångare... bra att Andreas kan installera en luftvärmepump, jättebra men temperaturen runt huset sjunker ngt. härliga bilder på Jimmy som snart inte kallas bebis... tittade efter foten i tårtan - tog för givet att du varit där också tills jag såg den utanför... och pirran var ju bara en leksak - löjliga hjul.

Fick en fin påsk på Blidö där jag fick taket färdigspikat på boden 10 kvm hos Sessan - älskar byggjobb med raka vinklar och mycke vattenpass. Påsaftonlunc hos kaj såg du på FB - och din farsa kom förbi och tog sig tid att sitta en stund och vara social. Annars tar han dag för dag - jag försöker puffa på honom att se lite framåt... Många kramar från farbror Olle (som Daniel skriver) som snart hittar på en anledning att dra norröver.

3 Marlie -93a mamman:

skriven

Den där >icke rosa< pyjamasen känner jag igen ;) Fattar inte att han blivit så stor att han redan kan ha den, Millan hade den ju nyss!

Kommentera här: