JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Jula postorder....

Jula postorder....

Idag har varit en lugn vanlig dag. Har tagit hand om hästarna och bebin. Sett på TV och myst med skrutt. Han har varit ganska arg, men nu är han tyst, han har somnat i bärselen :)

Måste gnälla på Jula postorder... Kikade in på sidan och la ihop en beställning på lite julkulor, en plastgran och några förvaringslådor. Gick på ca 500 kronor, men när jag kom till kassan och såg frakten höll jag på att svimma. Med frak skulle min beställning gå på över 800 kronor! Alltså mer än 300 kronor i frakt! Eller så fick jag hämta paketet i Umeå för "bara" 200 kronor i frakt. nej för tusan, jag stängde ner sidan. Blir till att handla de sista julsakerna någon annan stans!

Snart kommer Andreas hem, då ska vi ha mys. Han har tagit ut semester imorgon igen så det blir långhelg :D
1 Mamma:

skriven

Ni har ju en loppis i byn!!!

Kommentera här: