JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Umeå och hagen

Umeå och hagen

I onsdags var vi till Umeå. Först sprang vi runt hela sjukhusområdet, men hittade tillslut Specmödravården.... De kollade allt man kan kolla och allt var hellt som det skulle :) Han hade fint hjärta å hjärna å lungor å urinblåsa å ryggrad å ben å allt vad det var. Han hade växt precis enligt sin kurva också.

Fick en underbar bild, men den ligger ute i saaben och jag är för lat för att hämta in den nu... Idag har vi nämnligen dragit vår megahage i skog. Det kommer att bli hästarnas paradis på närmare 3 hektar :)

I Umeå passade vi även på att köpa massa nödvändigt som bebimadrasser, hundra liter med olika färger som vi ska ha när vi målar om i huset, och 8 miljoner andra grejer som jag redan glömt.

Kattungarna växer så det knakar, de är nu "frigående" eller vad man ska kalla det och springer runt i soffan å klöser på en tills man blir galen.... Bilder på dem ska ja fixa senare. Nu kokar vi palt å ska äta tills vi inte kan röra oss!

Bild på EMUn jag byggde i lego på barnens hus :)

 

Här ser ni min EMU på taket till huset som Sofie byggde :D

 

Vi köpte 1,80 stolp så vi fick ta pickupen som pall. Här ser vi Sofie, stålkvinnan, slå i en stolp.

1 Anonym:

skriven

men guh så härligt att ni äntligen få flytta upp!!!

Då ha man ju lite närmare om man ska komma å häls på, för de jett jag ju kunna ta mej tid med nån gång.. va skönt å göra en JÄTTE hage på engång å slippa flytta hagar hela tin (som jag få göra)

/sara

Kommentera här: