JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - kissen på bebin

kissen på bebin



Andreas ha åkt till Lycksele på motorveckan, ja sitter hemma me en kattunge i knät å ser på Mythbusters. Inte så tokigt ändå. Men ja vill också ut å åka! Ska monga mig ut till bilen sen å åka till Maria o ligga på hennes soffa istället. Måste bara ringa ett skräckinjagande ångestladdat samtal först. Jag ville inte sluta jobba nu. Dels behöver jag pengar å sen har man ju något som heter arbetsmoral. Men det finns inte mycket att göra :(

Jag har ju inte ont någonstans nu och då känns det så otroligt fånigt att ligga ner.

Jag kommer tyna bort helt i soffan å bara bli en fet blobb. Men nu finns ju tiden till att se massa filmer, ringa alla man inte ringt på hundra år, blogga o skriva mail. Bor man i närheten så får man gärna komma å hälsa på!

Kommentera här: