JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - JAG MÅR BRA!

JAG MÅR BRA!

Men jag ska SOM SAGT inte springa omkring eller stressa, så jag tänker inte svara på samtal från folk som har panik o tror att allt jag går igenom är förenat med livsfara. Man dör inte av graviditet, man dör inte av sammadragningar eller förverkar, man dör inte heller av en tidig förlossning, men jag HAR INTE hafr nån sån. Man dör inte av att vila och ja, jag kan själv avgöra om jag klarar att gå till köket eller inte.

ha de bra
1 Sofie:

skriven

Hahahah jag trodde alla som fick sammadragningar dog inom 2 timmar om inte barnet kom ute :O!!! Så fel man kan ha!!



Jag vet att jag är dryg men kan inte låta bli är född sån ;)



Gillar alla som är jätte oroliga för dig än då för att dom bryr sig =)

Kommentera här: