JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Julen

Julen

Julen är över... Det gick fort :P Vi hade en jättetrevlig jul i Åsele hos Cilla och Jocke. Massa god mat, kaffe och presenter. Bebin blev överöst med paket som innehöll babygym, en jättelång orm, kläder, lampor och leksaker. Vi fick ost, choklad, stekpanna, badlakan, sängkläder, pengar och massa mer. Idag firar jag och Andreas 3 år tillsammans. Gud så fort det gått! Egentligen blev vi ju inte tillsammans riktigt på juldagen, men jo. Det var på juldagen jag insåg att jag levt med en människa jag avskydde och äntligen vågade erkänna vad jag kände för min älskade Andreas. Vi har firat dagen med Tacopaj toppad med cheddarosten vi fick av mormor :) Bebin är snortrött och har ett raseriutbrott utan dess like. Han är ju alergisk mot att sova så han passar på att vråla i högan sky :P

Bebin, vackra bebin är jätteglad för sitt gym :D

1 Mamma:

skriven

Såå söööt han är!!Hakan är ett släktdrag,känner igen

den väl...Han gör världen bättre att vara i...

Kommentera här: