JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - Sjukdag

Sjukdag

Igår mitt i dagen, när jag var hos Maria, blev Bebin sjuk. Inget allvarligt. Han snorar och hostar och nyser, men ingen feber. Det är så synd om han, man märker att han inte mår så bra. Han vill mest gosa hela tiden. Inte gör det mig något att gosa, men det blir inte mycket annat gjort... Hoppas han blir bättre snart. Nu ligger han iof och viftar på som vanligt i sitt gym. Han älskar det :D När det stannar vårlar han argt åt det, då ska man skynda sig att trycka igång det, annars blir han ledsen.
Idag är vi då bara hemma. Andreas och Marie kom på middag igår igen, så passade vi på att spela lite spel.

Jag knatar i tvättstugan och diskar lite här o var som vanligt. Men på fredag är min älskade ledig, så då blir det storstädning. Han får väl sitta med plutt så jag får städa. Jag blir så vansinnig om det inte görs på mitt sätt så det bästa är om jag gör de :P På fredag kommer Stink-Moster. Både Bebin och jag längtar :D Och så har vi bestämmt att åka till Stockholm i slutet av januari. Typ 27e eller 28e. Men vi har ingen bil utan flyger ner så förvänta er inte att ja kommer flyga runt som en iller som vanligt :P
Nu ska jag dricka en kaffeslurk och fundera ut vad vi ska ha till middag, snart kommer älskade hem <3

Isabelle har "adopterat" en lillebror! Hon vart helt kär i han. :D
1 Maria:

skriven

Men det ser så PRÅNGLIGT ut när dom försöker sitta tillsammans.... Izabelle vill sååå GÄRNA, och Bebin vill INTE ALLS! Hahahaha... Fin Kombination!

Kommentera här: