JULKLAPPSREA på Yves Rocher med Sassitch!

Till SASSITCH's startsida

sassitch - 37 dgr till bf

37 dgr till bf

Kolla stilen! Lillkatten visar hur man INTE kan vrida ryggraden...

Mamma-mo har tagit över Åke-bebins säng...



Idag vaknade jag, fikade och somnade sen på soffan igen. Aldrig sover man så gott så på dagen!
Men då kommer såklart Andreas o gnäller om att ja ska vakna för vi ska gå på de nya cafeet i skog. Jag tog mig upp och så gick vi dit. Gör det ni med! Himla trevligt fik, och billigt! En ganska annorlunda upplevelse om man jämför med "inga namn nämnda" fik på samhället... På den lilla loppisen i rummet brevid hittade jag dessutom 5 fina dessertskålar för 25 kronor. Kap.

Sen började Andreas plocka ut motorn ur BMWn, den ska ju säljas. Det blir nån vansinnig V8 i BMWn istället. Jag tog ut Kråkan, longerade henne lite och sen fick hon vara med och skruva och äta go-gräset invid huset. Hon är så social och nyfiken och inte rädd för något. Mer som en hund än en häst. Nu när hagen är större och närmare huset så räcker dessutom vattenslangen hela vägen fram till vattenkaret. JAG KAN VATNA MINA HÄSTR SJÄLV! Vilken känsla :)

Nu har jag lagat kycklinggryta på vedspisen (!) och sitter och lyssnar på en dokumentär på radion. Den handlar om priser på HIV-bromsmediciner. Undra om jag fått något fel.

Kommentera här: